A személyes adatok védelmének feltételei
I. Alapvető rendelkezések
1. A személyes adatok kezelője a személyes adatok kezelése tekintetében az egyének védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról szóló (EU) 2016/679 európai parlamenti és tanácsi rendelet 4. cikkének (7) bekezdése szerint ( a továbbiakban „GDPR„) a Szikkim Kft, Adószám: 26716516-2-41, székhelye: 1034 Budapest San marc utca 51. III/1 (a továbbiakban: „adminisztrátor„).
- Az ügyintéző elérhetőségei:
Szikkim Kft.
1034 Budapest
San Marco utca 51. III/1
email: info@agopen.hu
3. Személyes adat: bármely azonosított vagy azonosítható természetes személyre vonatkozó információ; azonosítható természetes személy az a természetes személy, aki közvetlenül vagy közvetve azonosítható, különösen egy meghatározott azonosítóra, például névre, azonosító számra, helyadatokra, hálózati azonosítóra vagy egy vagy több meghatározott fizikai, fiziológiai, genetikai, mentális azonosítóra való hivatkozással. , az adott természetes személy gazdasági, kulturális vagy társadalmi identitása.
- Az ügyintéző nem jelölt ki adatvédelmi tisztviselőt.
II. A kezelt személyes adatok forrásai és kategóriái
- Az Ügyintéző kezeli az Ön által a rendelkezésére bocsátott személyes adatokat, vagy azokat a személyes adatokat, amelyeket az ügyintéző az Ön megrendelésének teljesítése alapján kapott.
- Az ügyintéző az Ön azonosító és elérhetőségi adatait, valamint a szerződés teljesítéséhez szükséges adatokat kezeli.
III. A személyes adatok kezelésének jogi oka és célja
- A személyes adatok kezelésének jogi oka:
· az Ön és az ügyintéző közötti szerződés teljesítése a 6. cikk (1) bekezdésének a) pontja szerint b) GDPR,
· az adminisztrátor jogos érdeke a direkt marketing szolgáltatás nyújtásához (különösen a kereskedelmi közlemények és hírlevelek küldéséhez) a 6. cikk (1) bekezdésének a) pontja alapján f) GDPR,
· Az Ön hozzájárulása a direkt marketing célú feldolgozáshoz (különösen kereskedelmi kommunikáció és hírlevelek küldéséhez) a 6. cikk (1) bekezdésének a) pontja értelmében a) GDPR a 480/2004 Coll. törvény 7. § (2) bekezdésével összefüggésben, az egyes információs társadalommal összefüggő szolgáltatásokról abban az esetben, ha nem rendeltek meg árut vagy szolgáltatást.
- A személyes adatok kezelésének célja:
· megrendelésének rendezése, valamint az Ön és az ügyintéző közötti szerződéses jogviszonyból eredő jogok és kötelezettségek gyakorlása; megrendeléskor olyan személyes adatok szükségesek, amelyek a megrendelés sikeres feldolgozásához szükségesek (név és cím, elérhetőség), a személyes adatok megadása a szerződés megkötéséhez és teljesítéséhez szükséges, személyes adatok megadása nélkül nem köthető a szerződést, vagy azt az ügyintéző teljesíti,
· üzleti üzenetek küldése és egyéb marketingtevékenységek végzése.
- A GDPR 22. cikke értelmében nincs automatikus egyedi döntés az adminisztrátor részéről.
IV. Adatmegőrzési időszak
- Az adatkezelő személyes adatokat tárol:
· az Ön és az ügyintéző közötti szerződéses jogviszonyból eredő jogok és kötelezettségek gyakorlásához, valamint az e szerződéses jogviszonyokból eredő igények érvényesítéséhez szükséges ideig (a szerződéses jogviszony megszűnésétől számított 15 évig).
· a személyes adatok marketing célú kezeléséhez adott hozzájárulás visszavonásáig, legfeljebb 7 évig, ha a személyes adatok kezelése a hozzájárulás alapján történik.
- A személyes adatok megőrzési idejének letelte után az Adatkezelő a személyes adatokat törli.
V. Személyes adatok címzettjei (az adatkezelő alvállalkozói)
- A személyes adatok címzettjei a következők:
· szerződés alapján áruk/szolgáltatások szállításában/fizetések teljesítésében vesz részt,
· e-shop üzemeltetési szolgáltatások (tarhely.hu) és e-shop üzemeltetéssel kapcsolatos egyéb szolgáltatások nyújtása.
· marketing szolgáltatások nyújtása.
- Az adatkezelő nem kíván személyes adatokat harmadik országba (EU-n kívüli országba) vagy nemzetközi szervezetnek továbbítani. A személyes adatok harmadik országokban címzettjei levelezési/felhőszolgáltatók.
VI. Az Ön jogai
- A GDPR-ban meghatározott feltételekkel rendelkezik:
· személyes adataihoz való hozzáférés joga a GDPR 15. cikke értelmében,
· a személyes adatok helyesbítéséhez való jog a GDPR 16. cikke alapján, vagy az adatkezelés korlátozása a GDPR 18. cikke értelmében.
· a személyes adatok törlésének joga a GDPR 17. cikke alapján.
· az adatkezelés elleni tiltakozás joga a GDPR 21. cikke értelmében a
· az adathordozhatósághoz való jog a GDPR 20. cikke szerint.
· az adatkezeléshez való hozzájárulás visszavonásának jogát írásban vagy elektronikus úton az adatkezelő jelen feltételek III. cikkében meghatározott címére vagy e-mail címére..
- Joga van továbbá panaszt tenni a Személyes Adatvédelmi Hivatalnál, ha úgy véli, hogy személyes adatok védelméhez való jogát megsértették.
VII. A személyes adatok biztonságának feltételei
- Az adatkezelő kijelenti, hogy minden megfelelő technikai és szervezési intézkedést megtett a személyes adatok védelme érdekében.
- Az adatkezelő technikai intézkedéseket tett a papír alapú adattárak és személyes adattárak biztonsága érdekében.
- Az adatkezelő kijelenti, hogy a személyes adatokhoz csak az általa felhatalmazott személyek férhetnek hozzá.
VIII. Záró rendelkezések
- Az online megrendelőlapon leadott megrendeléssel Ön megerősíti, hogy ismeri a személyes adatok védelmének feltételeit, és azokat maradéktalanul elfogadja.
- Ön elfogadja ezeket a feltételeket, ha a szerződést az online űrlapon keresztül ellenőrzi. A szerződés ellenőrzésével Ön megerősíti, hogy ismeri a személyes adatok védelmének feltételeit, és azokat maradéktalanul elfogadja.
- Az ügyintéző jogosult ezen feltételek megváltoztatására. A jelen szerződési feltételek új változatát közzéteszi a honlapján, és ezzel egyidejűleg a jelen szerződési feltételek új változatát is elküldjük Önnek az Ön által az adminisztrátornak megadott e-mail címre.